Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Sluiten

Digitaal loket

U bevindt zich hier: Home | Nieuws | Nieuws | Februari | Digitaal loket

Digitaal loket

Geplaatst: 22-2-2019

Vanaf 1 maart kunt u verschillende gemeentelijke belastingzaken digitaal afhandelen

Wat kunt u straks online regelen?
Via het belastingenportaal kunt u:

  • Automatische incasso aanvragen, wijzigingen en opzeggen
  • Kwijtschelding voor gemeentelijke belastingen en/of ID-kaart aanvragen
  • Bezwaar maken tegen de WOZ-waarde en de aanslag gemeentelijke belastingen
  • De aanslag en taxatieverslag inzien

Wat heeft u hiervoor nodig?
U hebt uw DigiD inlogcode nodig (inwoners) of eHerkening (voor bedrijven). Dit maakt het invullen van uw verzoek eenvoudiger, want met deze inlog worden verschillende onderdelen al automatisch ingevuld. Na uw aanvraag ontvang u automatisch een bevestigingsmail. Het is belangrijk om de bevestigingsmail te bewaren, omdat hierin uw zaaknummer staat.

Hulp nodig?
Neem contact op met gemeente via 0512-581234.

 

Dit artikel delen op: mail Twitter Facebook LinkedIn